Een probleem met je iPhone, iPad of Samsung Samrtphone?
eko iPhonefixed Koksijde heeft altijd binnen het uur een oplossing
Alle reparatie gegarandeerd binnen 30 minuten gerepareerd
Wij herstellen altijd zonder afspraak
Meest gestelde vragen
Wanneer moet ik betalen voor mijn reparatie?
U betaalt enkel en alleen als u tevreden bent van uw herstelling, dus na de herstelling.
Als u uw toestel bij ons afhaalt betaalt u contant.
Hoe moet ik een afspraak maken?
Neen wij werken altijd zonder afspraak.
Waarom zou u bij ons uw herstellingen laten doen?
Om volgende redenen :
- Wij werken uitsluitend met 100% originele onderdelen
- Vlijmscherpe prijzen
- Groot voorraad onderdelen van iPhone, iPad en Samsung onderdelen op stock
- 1 jaar garantie op alle onderdelen, ook op alle scherm reparatie
- zonder afspraak binnenlopen in de winkel
- Non stop open ook op de middag ( 10u tot 19u )
- 7 dagen week geopend, ook op zondag en feestdagen zijn wij open
- Ook na de kantooruren, weekends en ook na 19 uur kunnen we jullie helpen, indien het een noodsituatie is!
- Reparatie op dezelfde dag / Klaar terwijl u wacht (indien mogelijk)
- Officiële factuur
- Reparatie voor de verzekering
- Gratis parkeren voor onze winkel
- Snel, in de meest gevallen binnen de 60 min
- NO CURE NO PAY
Mijn toestel heeft verschillende soorten reparaties nodig. Krijg ik korting om de meerdere reparaties?
Ja wanneer U meerder verschillende reparaties laat doen door ons kunnen we 10% korting geven. Deze moet je wel vragen in de winkel.
Zal ik al mijn gegevens kwijt zijn die op mijn telefoon staan?
Normaal gezien bent u niets kwijt, maar wij vragen toch aan jullie om een back-up te maken van uw iPhone op iTunes
zodat je reservekopie opgeslagen is op je computer, indien iets toch verkeerd zou gaan deze terug te kunnen zetten op je iPhone.
De gegevens op Uw iPhone, iPad of Samsung?
Ik heb gegevens op mijn telefoon staan die ik liever privé hou. Wat moet ik doen?
We hebben totaal geen interesse in de gegeven van u iPhone, maar u kunt u altijd een back-up maken. Om te voorkomen indien bij de reparatie iets mis zou gaan en gegevens verloren zouden gaan.
Herstelt u ook telefoons met waterschade?
Ja, wij doen ook waterschade maar deze procedure duurt ongeveer 1 à 2 dagen
Rijst werkt zeker niet bij waterschade aan je telefoon. Gelieve dit zeker niet te doen en onmiddellijk langs te komen in onze winkel en een waterschade behandeling uit te voeren op je moederbord.
Kan ik mijn apparaat zelf binnenbrengen?
Wij verkiezen dat klanten hun iPhone zelf binnen brengen voor de reparatie,
omwille dat dit met de post veel langer duurt dan wanneer u deze binnen brengt, hij is dan meestal binnen de 30 min klaar.
Ben ik verplicht een afspraak maken of kan ik ook gewoon langskomen?
Wanneer je niet zeker weet hoe laat je langs wilt komen kun je altijd binnen komen lopen. Echter hebben geplande afspraken wel voorrang op spontane klanten. Het is daarom aan te raden om een afspraak te maken voor jou gewenste smartphone of tablet reparatie.
Ik kom langs voor een reparatie, wat dan?
Wij proberen u iPhone of iPad altijd binnen 1 werkdag te repareren (iPad is 1 werkdag) indien de drukte ons dat mogelijk maakt. U kunt tijdens u verblijf bij ons binnen wachten onder het genot van koffie en zelfs een tijdschrift je lezen of uw laptop openklappen en nog even die paar mails versturen. Ook liggen wij in het centrum dus kunt u ook even een halfuur even de stad in gaan!
Mijn gewenste reparatie staat niet op jullie website, wat nu?
Mijn gewenste reparatie staat niet op jullie website, wat nu? Je mag ons steeds opbellen +32 58 51 53 88 of op Facebook een bericht achterlaten voor eventueel een andere reparatie die niet op onze website staat.
Mijn lcd is stuk maar er zit geen barst in mijn scherm, is dit gewoon een scherm reparatie?
Is alleen je lcd of alleen je glas stuk? Dit maakt voor de reparatie niks uit. Je lcd zit namelijk vast gelijmd aan het glas van je smartphone. Deze worden altijd samen vervangen. Bij een iPad reparatie zijn een lcd en glas reparatie wel twee verschillende reparaties.
Wat moet ik doen voordat ik mijn iPhone laat repareren of inlever?
Sinds half september 2013 is het nieuwe besturingssysteem iOS 7 beschikbaar voor de iPhone. Deze nieuwe versie biedt klanten veel extra mogelijkheden die het gebruik van Apple apparaten nog beter maken.
Nieuw aan iOS 7 en hoger is bijvoorbeeld de app Find My iPhone, die standaard wordt geïnstalleerd. Met deze app kun je je iPhone na verlies of diefstal op afstand blokkeren. Voor het deblokkeren is het Apple ID van de eigenaar nodig.
Als je Find My iPhone hebt geactiveerd, is het voor anderen niet mogelijk om het toestel te gebruiken. Hierdoor kunnen we geen service op het toestel verlenen of het leasetoestel innemen bij afloop van het contract. Het is dus belangrijk dat Find My iPhone uit staat voordat je het toestel laat repareren of inlevert aan het eind van je abonnement. Je kunt wanneer het toestel niet meer aan gaat via icloud.com de app deactiveren.
Wat moet ik doen voordat ik mijn iPhone laat repareren of inlever?
Wil je je iPhone laten repareren of inleveren aan het eind van je leasecontract? Controleer dan eerst het volgende:
- Is iOS7 of hoger geïnstalleerd?
- Is de app Find My iPhone geactiveerd?
- Als de app Find My iPhone is geactiveerd, zet de app dan uit. Dit kan via Settings > iCloud > uitzetten Find My iPhone of via iCloud op een PC
Let op! iPhones die worden ingeleverd met de app Find My iPhone nog actief, kunnen wij niet repareren of innemen.
- Reparatie: We kunnen het toestel niet aanzetten en daardoor geen service verlenen en zullen het toestel ongerepareerd retour moeten sturen. Eventueel zullen er onderzoekskosten in rekening worden gebracht.
- Inleveren bij afloop contract: als we het leasetoestel innemen , wordt het toestel afgekeurd omdat een van de eisen is dat er met het toestel gebeld moet kunnen worden. Aangezien dit niet mogelijk is, kan er een boete bij je in rekening worden gebracht.
Hoe controleer ik of Activeringsslot is ingeschakeld alvorens een tweedehands apparaat aan te schaffen?
Als u een iPhone, iPad of iPod touch aanschaft bij iemand anders dan Apple of een erkende Apple-reseller, is het uw eigen verantwoordelijkheid te controleren of het apparaat is gewist en of het niet meer is gekoppeld aan de account van de vorige eigenaar.
U kunt de status van Activeringsslot op een apparaat controleren door op een Mac of pc te gaan naar icloud
U kunt ook de onderstaande stappen uitvoeren om er zeker van te zijn dat u het aangeschafte apparaat kunt gebruiken:
- Schakel het apparaat in en versleep de schuifknop om het te ontgrendelen.
- Als een toegangscode moet worden ingevoerd of het beginscherm verschijnt, is het apparaat niet gewist. Vraag aan de verkoper het apparaat volledig te wissen door te gaan naar Instellingen > Algemeen > Stel opnieuw in > Wis alle inhoud en instellingen. Aanvaard een tweedehandse iPhone, iPad of iPod touch pas als het apparaat is gewist.
- Start de configuratie van het apparaat.
- Nadat u een taal en land hebt gekozen en verbinding hebt gemaakt met een netwerk, begint het apparaat met de activering. Als u wordt gevraagd de Apple ID en het wachtwoord van de vorige eigenaar in te voeren, is het apparaat nog steeds gekoppeld aan de account van deze persoon. Geef het apparaat terug aan de verkoper en vraag deze het wachtwoord in te voeren. Als de vorige eigenaar niet aanwezig is, kan deze het apparaat verwijderen uit de account door in te loggen bij icloud Aanvaard een tweedehandse iPhone, iPad of iPod touch pas als het apparaat is verwijderd uit de account van de vorige eigenaar.
U weet dat een apparaat gebruiksklaar is voor u wanneer u wordt gevraagd de iPhone, iPad of iPod te configureren.
Wat als u mijn toestel niet kunt herstellen?
eko iPhonefixed werkt volgens het principe van ‘no cure, no pay’. Dit wilt zeggen dat indien wij uw probleem niet kunnen oplossen, u ook niets hoeft te betalen! Uitgezonderd wanneer uw toestel beschadigd is door vochtschade/oxidatie waterschade: in dat geval zullen wij dit proberen te verwijderen en uw toestel volledig reinigen. Indien na deze behandeling blijkt dat uw toestel toch niet hersteld kan worden, wordt een vergoeding van €29 incl. BTW gevraagd voor het gebruikte materiaal.
Welke betalingsmogelijkheden biedt u?
Bij herstelling in onze winkel aanvaarden wij uitsluitend cash.
Zakelijke klanten kunnen na overleg via overschrijving betalen.
Hoelang bedraagt de garantie op een herstelling?
eko iPhonefixed biedt een garantie van 1 jaar op alle onderdelen door ons uitgevoerde herstellingen,
tenzij anders aangegeven, en voor zover het hetzelfde defect betreft. Ook uitzonderlijk op alle schermreparatie geven we 12 maanden garantie.
Opgelet! Defecten veroorzaakt door verkeerd gebruik en/of waterschade, valschade vallen nooit onder garantie!
Op softwarematige herstellingen kan eveneens geen garantie geboden worden.
Accu Probleem Batterij iPhone?
Heeft uw iPhone problemen bij het opladen? Valt uw toestel uit op bv. 60%? Ziet u de percentages dramatisch zakken? In deze gevallen is de batterij van uw iPhone beschadigd. Wij kunnen uw batterij vervangen in slechts 15 minuten met origineel exemplaar!. Uw toestel zal na de reparatie weer als nieuw zijn.
Gebruikt u originele en nieuwe onderdelen?
Wij garanderen dat onze onderdelen 100% origineel zijn.
Daarom geven we tot maar liefst 1 jaar garantie op al onze reparatie onderdelen zelfs op scherm reparatie die door ons zijn geplaatst geven we 1 jaar garantie (uitzonderlijk: waterschade, gebarst scherm, grijze of zwarte strepen op het lcd scherm). Uitzonderlijk geven we 6 maanden garantie op batterijen (accu) omwille vele mensen dat batterij niet op een correct manier gebruiken. De meeste reparatie voeren we uit aan de Apple iPhone 7. Hier vindt u de volledig uitleg van de Apple iPhone 7 scherm vervangen. Over de kwaliteit van de schermen
Hoe verstuur ik mijn toestel?
Wij adviseren u zeer nadrukkelijk uw iPhone, iPad of Samsung smartphone goed verpakt en verzekerd naar onze postbus te versturen, via bijvoorbeeld Bpost of een distributeur naar eigen keuze. Zorg er wel altijd voor dat u het verzekerd verstuurd zodat u eventuele schade of verlies tijdens vervoer kunt verhalen.
eko iPhonefixed
Zeelaan 298
8670 Koksijde
België
Hoe wordt mijn reparatie terug gestuurd?
eko iPhonefixed verstuurt alle toestellen verzekerd retour via Bpost, Wij zijn dan ook verantwoordelijk voor verlies of diefstal in het retourproces
Kan ik mijn verzonden reparatie volgen? Ja U krijg steeds tracknr.
Wanneer wij uw toestel retour sturen, ontvangt u van ons een traceernummer om de zending te volgen.
We vesturen meestal met Bpost België. Het terug sturen van een pakje duurt normaal 1 werkdag om het pakje in ontvangst te nemen
Kan ik op de reparatie van mijn toestel wachten?
Jazeker. U kunt zonder afspraak in onze winkel wachten of in onze
“Online Agenda” voor een boeking. Gebruikelijke reparaties zijn vaak binnen een uur uitgevoerd, Voor reparatie met waterschade en onderzoek naar onbekende problemen rekenen wij 1 à 2 werkdagen (hoog seizoen 2 à 3 dagen ). U kunt uw toestel dan met een gerust hart bij ons achterlaten en na reparatie op locatie ook weer ophalen, of naar wens naar u toe laten sturen.
Zit er garantie op de reparatie?
Ja, U ontvangt standaard 1 jaar garantie op alle vervangende onderdelen en de montage, ook op de alle scherm reparatie 12 maanden garantie.
Mijn iPhone kan elders niet gerepareerd worden?
Wij krijgen regelmatig iPhone en iPad binnen die bij andere reparatiedienst zijn geweest en die als antwoord gaven je toestel is niet meer herstelbaar of je moet naar Apple gaan het is moederbord (motherboard-logic-board). Uit ons ervaring blijkt dat de iPhone meestal nog te repareren valt. Geef uw iPhone gerust nog tweede kans.
De voordelen van iPad scherm te repareren bij eko iPhonefixed!
Snelle reparatie
Uw iPad binnen 1 tot 2 werkdagen na ontvangst gerepareerd weer terug (2 werkdag in hoog seizoen en feestdagen).
Vakkundige reparatie
Ons professionele reparatieteam vervangt het kapotte onderdeel perfect.
Alle iPhone onderdelen op stock
Groot voorraad met onderdelen van iPhone onderdelen op stock
Alle iPad onderdelen op stock
Groot voorraad met onderdelen van iPad onderdelen op stock
Alle Samsung Smartphone onderdelen op stock
Groot voorraad met onderdelen van Samsung Smartphone onderdelen op stock
Alle onderdelen zijn 100% origineel
100% originele onderdelen
No cure – No pay
Kunnen wij uw scherm niet herstellen? Dan betaalt u natuurlijk niets!
1 jaar garantie
U krijgt 1 jaar garantie op het scherm en 1 jaar garantie geldt op alle de onderdelen. Enkel op batterijen is er 6 maanden garantie
Geen afspraak
Op afspraak, of zonder afspraak binnenlopen
Altijd gratis parkeren
Gratis parkeren voor onze winkel
Alle dagen open
Non stop open ook op de middag ( 10u tot 19u )
Ook op zondag en feestdagen zijn wij open
Hoelang ben ik mijn iPhone kwijt bij een reparatie?
Wij proberen alle iPhone binnen één uur te repareren. Wij werken daarom ook zeven dagen per week en ook op zon en feestdagen.
U kunt ons dagelijks bereiken van 10 uur tot 19 uur, non stop ook op de middag.
iPhone en iPad speciale reparatie tarieven voor bedrijven!
eko iPhonefixed heeft speciale tarieven voor bedrijven. Indien u hierover meer informatie wenst kunt u ons vrijblijvend benaderen via ons volgend adres:
eko iPhonefixed
Zeelaan 298
8670 Koksijde
Tel. 058 51 53 88
https://www.facebook.com/iphonefixed.be
Adres winkel: Zeelaan 298, 8670 Koksijde
Bellen gaat sneller op dit nummer: 058 51 53 88, open alle dagen van 10u en 19u, ook zondag en feestdagen, non stop open ook op de middag.
Niet goed? Geld terug!
Is uw telefoon of tablet niet goed gerepareerd? Wij geven uw geld terug. Wij staan voor kwaliteit en streven naar 100% tevreden klanten!
Gratis retourzending!
Wij hanteren een GRATIS RETOURZENDING voor uw iPhone of iPad wanneer deze bij ons is hersteld. Naast dat wij een lage prijs voor het repareren hanteren en een No cure? No pay! = ‘niet goed, geld terug’ garantie bieden, is dit ook nog een extra service die wij bieden. Wij streven namelijk naar 100% tevreden klanten.
Waarom bij eko iPhonefixed herstellen?
- Zonder afspraak? Direct geregeld! Gegarandeerd de snelste service - klaar dezelfde dag.
- Dit is mogelijk dankzij onze grote voorraad onderdelen voor iPhone, iPad, Samsung-smartphones en meer.
- Altijd 100% originele onderdelen.
- Schermherstellingen met 1 jaar garantie.
- Ruime en flexibele openingsuren.
- Non-stop van 10.00 tot 19.00 uur (zelfs tijdens uw middagpauze).
- Ook op zondag en feestdagen geopend.
- 30 minuten gratis parkeren bij onze winkel!
- Officiële factuur / Reparatie voor Verzekeringsdoeleinden.
- Geen resultaat, geen kosten, "NO CURE NO PAY ".